Hej alle sammen! Jeg håber, at I vil læse med herind på bloggen, når det skal handle om kundetilfredshedsundersøgelse herinde. Hvad er dette? Det er noget, som jeg vil kommer ind på.
Kundetilfredshedsundersøgelse: hvad er det?
Læs med i dag herinde på bloggen, når vi skal tale om kundetilfredshedsundersøgelse. Det er noget, som er rigtig vigtigt at have styr på i sin forretning, når man dagligt har med B2C kunder at gøre. Det er også vigtigt indenfor B2B, men i dag taler vi om B2C. Jeg er glad for, at I er kommet forbi bloggen i dag, for det skal nemlig handle om noget der hedder en kundetilfredshedsundersøgelse. Det er det, som jeg vil fortælle mere om i dag. I bliver klogere på, hvad det er. Det handler meget om, hvordan du virkelig kan få tilfredse kunder i hverdagen i forretningen samt hvordan du kan måle hvor tilfredse dine kunder er. Det er noget, som kun kommer dig til gode i det lange løb. Det er nemlig rigtig vigtigt, at oplevelsen for jeres kunder fra de træder ind i jeres forretning til de vil betale, er super god og positiv. Læs med nedenfor.
Det er lige meget hvad I sælger
Det er helt lige meget om I har en stor eller lille forretning og hvad I sælger. Dette kommer alle slags forretninger til gode. Så har du en virksomhed, hvor denne slags undersøgelse kunne være god? Jeg anbefaler i dag dette firma. Det gør jeg virkelig, fordi deres undersøgelser altid er af kvalitet. Vi har fået dem lavet en del i vores forretning og er altid glade bagefter. Vi er glade kunder hos denne virksomhed. Hvordan laver de denne kundetilfredshedsundersøgelse? Jamen de laver undersøgelserne på mange forskellige måder bl.a. med Mystery Shopping, Mystery Calling osv. Det er helt op til dig, hvad du ønsker og det kan I aftale sammen. De er bare rigtig gode til at lave disse undersøgelser, så I skal slet ikke selv tænke over, hvordan man gør. Det har de helt styr på. Lyder det interessant? Så klik dig ind på deres hjemmeside via linket længere oppe i denne blogpost. Jeg håber, at du kunne bruge dette til noget i jeres firma, så I altid har tilfredse kunder. Det er nemlig vigtigt, at jeres kunder er tilfredse, glade og har lyst til at anbefale jeres butik til deres venner og familie.
Læs også mere her. Ha’ en dejlig lørdag.